Monday 23 May 2011

BERITA TERKINI

WEDNESDAY, MARCH 30, 2011

MATCHING BONUS DILANJUTKAN SEHINGGA 30 APRIL

OLEHKERANA SAMBUTAN YANG MENGGALAKKAN DAN ATAS PERMINTAAN AHLI, MATCHING BONUS DILANJUTKAN LAGI UNTUK TEMPOH SEBULAN BAGI BELIAN MINIMA $250 KE ATAS. WALAUBAGAIMANAPUN, JUMLAH ASTERIOS YANG DIBERIKAN SEBAGAI MATCHING BONUS DIKURANG DARI 3000 KEPADA 2000 SEUMUR HIDUP BERMULA 1 APRIL 2011. SEMUA AHLI YANG TELAH MENERIMA MATCHING BONUS MELEBIH 2000 DIKECUALIKAN DARI POLISI BARU INI. UNTUK PERINGATAN KEPADA AHLI YANG BERHASRAT MENGAMBIL PELUANG MATCHING BONUS SEBELUM HUJUNG BULAN MAC MASIH LAYAK MENDAPAT SEHINGGA 3000 ASTERIOS.
ANDREA LUCAS
MANAGING DIRECTOR
MATCHING BONUS CONTINUES THROUGH APRIL
BECAUSE OF THE OVERWHELMING NUMBER OF REQUESTS BY MEMBERS TO EXTEND THE MATCHING BONUS WE HAVE DECIDED TO CONTINUE THIS PROGRAM FOR ANOTHER MONTH FOR PURCHASES OF $250 AND ABOVE.  HOWEVER, THE TOTAL NUMBER OF ASTERIOS MEMBERS CAN RECEIVE AS A MATCHING BONUS HAS NOW BEEN REDUCED FROM 3000 LIFETIME BONUS ASTERIOS TO 2000 EFFECTIVE WITH APRIL 1ST. NATURALLY, ALL MEMBERS WHO HAVE RECEIVED MATCHING BONUSES IN THE PAST IN EXCESS OF 2000 ARE EXEMPT FROM THIS NEW POLICY.  AS A REMINDER, FOR THOSE MEMBERS WHO WISH TO TAKE ADVANTAGE OF THE MATCHING BONUS BEFORE THE END OF MARCH, THE MAXIMUM LIFETIME MATCHING BONUS IS STILL 3000 UNTIL MARCH 31ST.
ANDREA LUCAS
MANAGING DIRECTOR




FRIDAY, MARCH 18, 2011

Bagaimana kita boleh membantu mereka di Jepun

Disebabkan kejadian trajis baru-baru ini di Jepun, kami meminta anda untuk bersama-sama menghulurkan bantuan sekali lagi. Club-Asteria sedang berusaha untuk mendapatkan dana tambahan kepada Yayasan Bencana (Philanthropic Foundation) dalam masa 15 hari ini untuk secara terus membantu mereka yang terlibat dalam gempa bumi dan tsunami di Jepun. Beberapa sumbangan akan disalurkan kepada Pertubuhan Palang Merah tempatan, World Vision, UNICEF dan Save the Children juga yang lain-lain.
Bagaimana anda boleh membantu?
Anda boleh membantu dengan melakukan sedikit usaha tambahan melalui perniagaan Club-Asteria dalam masa 15 hari ini. Kami meminta anda untuk gunakan sedikit masa setiap hari memberikan tumpuan bagaimana menjana pendapatan dengan melakukan jualan produk, perkhidmatan dan juga keahlian, antaranya..
  1. Membeli dan menjual produk yang disenaraikan di platform e-commerce
  2. Mendaftar di e-wallet dan memasukkan sedikit wang tambahan kedalamnya
  3. Membeli kad debit (Prepaid MasterCard) untuk diri sendiri dan ahli keluarga anda
  4. Memanafaatkan program pendidikan usahawan
  5. Memperkenalkan kepada orang ramai akan kelebihan Club-Asteria
Melalui langkah tambahan ini, kita boleh menunjukkan kepada orang ramai apa Club-Asteria dan ahlinya boleh lakukan bersama. Anda juga bukan sahaja mendapat ganjaran dari segi emosi dan semangat tetapi juga ganjaran kewangan. Dengan melakukan usaha tambahan untuk membantu mengurangan beban bencana di Jepun, anda juga secara tidak langsung akan menambah pendapatan untuk diri sendiri.
Kami yakin dengan ahli Club-Asteria melebihi apa yang syarikat yakini, akan terus melakukan yang terbaik untuk membantu meningkatkan kehidupan orang disekeliling kita diseluruh dunia. Marilah kita bersama berganding bahu dan menjadikan satu kelainan dalam menghadapi krisis kemanusiaan.
Yang ikhlas
Andrea Lucas, Pengarah Urusan
Kesemua Team Club-Asteria dan Lembaga Pengarah.
Nota: Terjemahan ini mungkin tidak berapa tepat, sila rujuk ' Warkah Club-Asteria '  untuk  text ucapan yang lengkap.


Friday, March 4, 2011


Tahniah, Club-Asteria sudah melepasi 160,000 Ahli

Di Club-Asteria, kami terus berdedikasi melindungi reputasi dan jenama Club-Asteria untuk terus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada ahli dan membantu mereka yang dalam kesusahan dan penderitaan diseluruh dunia. Tiada yang lebih penting bagi Club-Asteria melainkan untuk mencapai 2 matlamat utama
  1. Membantu ahli mendapatkan pendapatan tambahan dan kehidupan yang lebih baik
  2. Membantu sesiapa sahaja diseluruh dunia dimana mereka tidak dapat membantu diri sendiri.
Jumlah ahli sudah melepasi 160,000 orang. Dalam keadaan ini, pekerja di Club-Asteria menghadapi cabaran untuk memberikan perkhidmatan kepada ahli, maka itu bilangan pekerja sudah dan akan terus ditambah dimasa depan.

Untuk mencapai matlamat tersebut, kita perlu jujur dengan diri sendiri dan orang disekeliling kita. Kita tidak boleh menjanjikan perkara yang tidak pasti atau maklumat yang salah mengenali kelebihan menjadi ahli club-asteria. Maklumat yang salah oleh beberapa individu boleh memberikan kesan kepada majoriti ahli club-asteria yang berdedikasi untuk menjayakan visi Club-Asteria.

Sehingga kini pada tahun ini, syarikat sudah meluluskan lebih 200 pinjaman mikro-kredit, memberikan sumbangan kepada lebih 12 organisasi seluruh dunia dan ahli juga mendapat faedah dari produk pendidikan, e-commerce dan e-wallet. Melalui program e-wallet, kami sekarang berada di industri yang berjaya menjalankan transaksi penghantaran wang melebihi USD470 billion kepada ahli dan keluarga mereka ke seluruh dunia.

Kami berjanji dan bertekad untuk menambah lebih banyak program, produk dan perkhidmatan yang akan memberikan kelebihan yang lebih baik kepada ahli. Kami memohon bantuan anda untuk menjayakan matlamat ini dan melindungi nilai dan jenama Club-Asteria supaya kami boleh terus memberikan khidmat kepada setiap ahli dan dunia disekeliling kita.

Andrea Lucas
Managing Director.

Nota: Ini hanya terjemahan ringkas dan mungkin tidak berapa tepat. Untuk berita yang lebih lengkap, sila baca NEWS di Club-Asteria.. Tahniah bonus minggu ini meningkat kepada 5.47%


Tuesday, March 1, 2011


Berita Baik, Bonus GVR Jumaat ini

Berita baik kepada semua Network Director (ND) yang layak, bonus kumpulan (GVR) untuk bulan Jan 2011 akan dibayar pada hari Jumaat ini (Sabtu waktu Malaysia) dan pengiraan GVR untuk bulan Feb 2011 akan dilakukan selepas itu. Kelewatan ini disebabkan pemindahan server dan pelancaran website baru yang mencabar dan pengiraan terpaksa dilakukan secara manual. Mulai Mac 2011, semua pengiraan GVR akan dilakukan secara automatik


Monday, February 28, 2011


Apa yang PATUT dan TIDAK PATUT anda lakukan?

Berikut adalah terjemahan ringkas berita (News) dari Andrea Lucas yang lepas.

Club-Asteria adalah satu program yang bertujuan memberikan manafaat kepada ahlinya menikmati kehidupan yang lebih baik. Program pendidikan, penyelesaian e-commerce dan penggunaan e-wallet telah diwujudkan untuk memberikan manafaat yang hebat. Dengan pendidikan ia akan memberikan pengetahuan dan kekuasaan. Melalui sistem dan peralatan yang ada akan membolehkan anda menjalankan perniagaan internet dengan pulangan keuntungan tanpa had. Dengan penggunaan e-wallet, anda mempunyai kemudahan yang pantas, mudah dan berkesan untuk urusan kewangan anda

Tetapi apa yang anda tidak patut lakukan atau katakan mengenai Club-Asteria?
  • Anda tidak boleh mengatakan bahawa anda boleh mendapatkan wang tanpa bekerja untuk itu
  • Anda tidak boleh mengatakan bahawa ada jaminan berapa banyak wang yang anda akan dapat setiap minggu
  • Anda tidak boleh membuat website sendiri dan mengatakan apapun yang anda inginkan tentang Club Asteria
  • Anda tidak boleh membuat unjuran pendapatan
  • Anda tidak boleh mengatakan bahawa ini adalah pelaburan pasif
  • Anda tidak boleh mengatakan bahawa seseorang itu harus menyertai jika mereka tidak tertarik pada manfaat, produk dan perkhidmatan yang diberikan
  • Anda tidak boleh menjemput orang lain menyertai hanya kerana program reward kami
Semuanya ada terma dan syarat yang perlu dipatuhi apabila menyertai program ini. Sekiranya anda melanggarinya, akaun anda akan menghadapi masalah.

Sekiranya anda menyertai program ini kerana program, produk dan perkhidmatannya dan dapat manafaat sudah tentu ada boleh menjemput orang baru menyertai program ini dan sudah tentu beliau juga dapat manafaat dari program ini. Ganjaran keuntungan (komisen) yang diterima hanyalah sebagai bonus tambahan atau ucapan "Terima Kasih" dari pihak syarikat. Sekiranya semua ahli memberikan tumpuan kepada produk, program dan perkhidmatan yang ada maka Club-Asteria akan memberikan manafaat yang amat berguna kepada mereka yang mengambil peluang ini.

Pihak syarikat amat berbesar hati dapat berkongsi keuntungan jualan produk dan perkhidmatan kepada ahli. Kami memperuntukkan 30% dari keuntungan setiap minggu untuk dikongsi bersama. Tiada jaminan berapa banyak keuntungan akan diberikan setiap minggu kerana ia bergantung kepada jumlah keuntungan yang diperolehi pada minggu sebelumnya. Jumlah ini akan turun dan naik bergantung kepada penggunaan dan pembelian produk, program dan perkhidmatan.

Selagi kita berkerjasama dan terus memberitahu orang lain akan kebenaran sebenar mengenai kelebihan Club-Asteria yang boleh diberikan, pihak syarikat akan terus maju dan akan terus bertahan untuk beberapa tahun yang akan datang bagi menyediakan perkhidmatan kepada semua ahli dan membantu mereka yang memerlukan diseluruh dunia.

Andrea Lucas
Managing Director


Sunday, February 27, 2011


Tahniah, Matching Bonus dilanjutkan 30 hari

Berita baik kepada anda yang hampir terlepas peluang mendapatkan matching bonus, pihak syarikat bersetuju melanjutkan sehingga 30 hari dari tarikh hari ini atau sebelum hujung bulan Mac 2011. Ini disebabkan permintaan yang tinggi dari ahli Club-Asteria atas alasan pemindahan server, server yang perlahan dan tidak biasa dengan website baru.

Jadi saya syorkan kepada anda supaya merancang dengan lebih awal untuk mendeposit duit serta membuat pendaftaran kadkredit/debit ke akaun Alertpay, CashX dan Towah. Jangan lakukan disaat-saat akhir kerana mungkin peluang matching bonus ini tiada lagi pada bulan akan datang.

Adakah saya layak mendapat matching bonus walaupun sudah lama join?
Semua layak samada anda sudah lama daftar atau upgraded.

Boleh tak saya dapat matching bonus jika beli $100 dan $150 asterios?
Tidak layak, hanya untuk belian minimum $250 keatas


Friday, February 25, 2011


Tahniah, Club-Asteria Terus Membayar

Diucapkan tahniah kepada semua ahli Club-Asteria kerana mendapat bonus minggu ini sebanyak 4.89% ,walaupun berlaku penurunan pada minggu lepas 3% disebabkan proses pemindahan server dan web baru. Club-Asteria terus membuat bayaran walaupun dikritik oleh ahli Club-Asteria sendiri atas sebab mereka tidak memahami konsep perniagaan Club-Asteria.

Club-Asteria terus membuat bayaran setiap minggu sejak saya menyertai program ini pada bulan Jun 2010 tanpa pernah gagal. Terbukti Club-Asteria terus menarik lebih ramai ahli yang akan disasarkan seramai 500,000 pada tahun 2011/12.

Sehubungan dengan itu juga, menurut berita terkini "NEWS" yang disuarakan oleh Andrea Lucas, kami menyokong penuh apa yang diperkatakan. Sila login dan baca NEWS, jika tidak faham sila tukar "language" ke bahasa yang anda fahami.

Mesej penting beliau ialah sila gunakan produk yang diberikan dan fahami apa tujuan sebenar Club-Asteria. Sila jangan berikan maklumat yang salah atau tidak tepat mengenai Club-Asteria. Pastikan kita tidak menjanjikan pulangan atau bonus tertentu kepada prospek anda terutama yang dinyatakan di laman web atau blog. Maklumat yang salah boleh menyebabkan anda menghadapi masalah akaun dengan pihak syarikat.

Wednesday, February 23, 2011


Promosi Matching Bonus sehingga 28 Feb

Sekiranya anda terlepas pandang "News" yang dihantar oleh Andrea Lucas, promosi matching bonus masih lagi ditawarkan sepanjang bulan Feb 2011 atau dengan kata lain sehingga 28hb Feb ini.

Mungkin ada yang bertanya, apa itu Matching Bonus? Sekiranya anda membuat belian asterios minima $250, anda akan mendapat asterios percuma sekali ganda (double), terhad sehingga 3000 asterios percuma.

Contoh beli $250 asterios akan dapat tambahan 250 asterios. Jumlah 500 asterios

Apa tujuan beli asterios? Ini satu cara untuk mempercepatkan mencapai had maksima yang dibenarkan iaitu 20,000 asterios atau sehingga $400 seminggu jika bonus diterima 10%.

Adakah anda perlu beli asterios? Tidak, ini hanya pilihan. Anda boleh biarkan akaun anda terkumpul sehingga maksima 20,000 asterios dengan hanya membuat bayaran keahlian bulanan dan juga asterios yang diterima melalui bonus mingguan.

Adakah Promosi ini akan diteruskan pada bulan Mac? Kita kena tunggu pengumuman dari pihak syarikat.


P/s: Panduan untuk upgrade, beli asterios atau menjadi ND menggunakan Kaddebit ATM Maybank atau Deposit di kaunter RBS melalui Alertpay.


Monday, February 21, 2011


Berita Terkini - News

Seperti yang sedia maklum, berita terkini (NEWS) sudah diterima pagi tadi, sila login CA dan baca news.. berikut adalah sebahagian darinya...

Perkara berikut adalah isu semasa yang dihadapi oleh ahli CA yang sedang diuruskan oleh pihak syarikat. Beberapa dari kes tersebut sudah diselesaikan dan ada yang masing menunggu giliran. Antaranya seperti berikut
  • Tidak terima "matching bonus"
  • Bayaran sudah dibuat tetapi tidak direkodkan
  • Tidak terima duit "cashout"
  • Terima bayaran berganda
  • Berlaku "error" dimana sudah bayar keahlian tetapi tidak terima bonus mingguan
  • Terdapat perbezaan di akaun seperti yang sepatutnya
Sila jangan bimbang kerana semua sedang diuruskan. Sila berikan masa pada pihak syarikat untuk menyelesaikan.

Juga dimaklumkan oleh kerana terlalu banyak "submit ticket" yang dihantar oleh ahli CA dimana ada yang menghantar berulang-ulang dan menyebabkan pihak syarikat terpaksa membuang masa mencari masalah yang sudah selesai. Lebih dari 90% masalah sudah diselesaikan. Juga ada yang terus menghubungi pengarah syarikat. Ini menyebabkan kerja mereka semakin bertambah.

Maka mulai hari ini, pihak syarikat sudah padam semua tiket yang dihantar sebelum pemindahan server pada 14hb Feb. Sekiranya anda masih ada masalah lama yang belum diselesaikan, sila hantar ticket semula. Anda diminta tidak menghubungi mana-mana pengarah syarikat, semua masalah mesti dilakukan melalui "Support Ticket".


Sunday, February 20, 2011


Maklumbalas dari Andrea Lucas

Berikut adalah maklumbalas yang saya terima dari Andrea Lucas..

1. Adalah Bonus bulanan (GVR) sudah dikeluarkan?
Maaf, kami belum lagi membuat pengiraan GVR kerana pemindahan ke website baru. Pihak kami sedang menyelesaikan isu-isu yang ada sekarang ni terlebih dahulu. Kita akan memulakan pengiraan bonus (GVR) mulai minggu depan

2. Adakah kita boleh melihat semula My Referral sehingga "unlimited level"?
Tidak, maaf tidak untuk buat masa ini dan akan datang kerana ia menyebabkan sistem server semakin sukar kerana kami ada ramai ahli yang mempunyai lebih dari 10,000 referral dibawahnya.

3. Adakah kita boleh melihat semula GVR semasa?
Ye, akan datang tidak lama lagi

4. Adakah ahli perlu membuat bayaran semula (re-upgrade) untuk menjadi Aktif?
Tidak perlu, kami sedang menyelesaikan masalah (programming bugs) tersebut.

5. Terdapat beberapa ahli yang tidak menerima bonus minggu lepas kerana status "In-Active", adakah mereka akan dibayar?
Ye, kami akan membuat bayaran khas pada isnin atau selasa ini.

**************************************************
Ini adalah komen/cadangan saya kepada anda..

Sekiranya anda sudah membuat pembatalan "cancel subscription" seperti yang saya maklumkan sebelum ini, berikut adalah cadangan saya..

1. Jika due date anda belum sampai, sila upgrade semula sebelum due date. Contoh due date bayar seterusnya ialah 1hb Mac, sila upgrade semula pada atau sebelum 1hb Mac

2. Jika anda sudah upgrade awal sebelum due date kerana status anda "in-active", tiada apa lagi yang perlu dilakukan

3. Jika bayaran sudah dibuat oleh Alertpay dan status anda "in-active" dan sudah upgrade semula, anda hanya perlu hubungi "support atau submit ticket" untuk meminta bayaran dikembalikan atau diberikan asterios atau tunggu sehingga selepas isnin/selasa ini.

Walaubagaimanpun, sila pastikan akaun anda active sebelum hari khamis setiap minggu.

Pemindahan ke website baru adalah amat perlu untuk menampung jumlah ahli yang semakin bertambah dan bagi memperkenalkan/menambah produk/services kepada ahli dimasa depan. Jadi semasa pemindahan tersebut, sudah tentu akan berlaku kekurangan atau kesilapan teknikal yang tidak dijangkakan. Ia umpama anda pindah rumah lama ke rumah baru, sudah tentu proses pemindahan tersebut tidak sempurna 100%, mungkin ada barang yang tertinggal, mungkin ditempat baru tiada bekalan elektrik dan sebagainya. Begitu juga dalam pemindahan server ini yang sudah tentu melibatkan isu teknikal yang rumit dan memerlukan masa untuk mencari penyelesaian. Setiap masalah pasti ada penyelesaian kecuali MATI.

Terimakasih atas sokongan dan kesabaran anda semasa proses pemindahan server dan website baru.

Maklumat lanjut akan dikemasikini.

p/s: Sila login dan baca NEWS terkini terutama berkaitan dengan isu semasa dan juga "submit ticket" dimana anda diminta menghantar semula masalah anda ke support.


Saturday, February 19, 2011


Program e-Commerce dan e-Wallet

Tahniah, berpuloh ribu ahli CA sudah sudah mendaftar dalam program e-commerce dan e-wallet sejak diperkenalkan bersama website baru club-asteria. Pihak syarikat menerima beratus surat memberitahu bagaimana program tersebut dapat mengubah kehidupan mereka.

Walaubagaimanapun masih ramai yang belum memberi tumpuan dan mengambil peluang akan kehebatan program tersebut walaupun mereka sudah sedia untuk digunakan. Pihak syarikat akan membantu anda untuk mempelajari bagaimana menggunakan program tersebut.

Maklumat lanjut sila baca "NEWS" di back-office atau member area.

P/S: Website CA sekarang sudah laju dan boleh dicapai dengan mudah. Isu berkaitan dengan Alertpay subscription dan status "In-Active" sudah dimaklumkan kepada pihak Admin. Bonus bulanan ND (GVR) juga belum dikeluarkan.

Berikut adalah surat jawapan dari Hank Needham, salah seorang Lembaga Pengarah Club-Asteria

"Thank you for your inquiry – We are aware of an issue with payments not being automatically registered in your account. This is being addressed and the programmers are writing a script so that we can mass reward everyone. We expect this to be completed by early this coming week.

Thank you for your support and please do not worry as everyone will be correctly rewarded.

Warmest greetings,
Hank Needham"


Friday, February 18, 2011


Server CA ada masalah teknikal, Bonus Menurun

Adalah dimaklumkan, website Club-Asteria (CA) sedang menghadapi masalah teknikal. Admin CA tahu mengenainya dan sedang berusaha menyelesaikan. Diharap anda bersabar, ini adalah website/server baru dan sudah tentu masalah teknikal akan berlaku.

Seperti yang dimaklumkan oleh Andrea Lucas dalam "news", bonus minggu ini turun mendadak sebanyak 3% disebabkan semasa pemindahan server/website baru beberapa hari yang lepas ini berlaku kekurangan kemasukan keuntungan atau "fund" dimana ramai tidak dapat upgrade atau beli produk/services/asterios. Club-Asteria bukan program pelaburan, ia adalah referral program dengan perkongsian keuntungan (profit sharing).

Asas program CA adalah referral program.. Ini adalah petikan dari ayat di web CA
"We offer our Members opportunities to improve their lives by taking advantage of earning commissions by marketing our products and services"

Terjemahan...

"Kami menawarkan kepada ahli peluang untuk mempertingkatkan hidup dengan mengambil peluang menerima komisen melalui pemasaran produk dan perkhidmatan"

Ini bermaksud dengan memperkenalkan program ini kepada orang lain, anda akan mendapat ganjaran komisen.

Apa makna "Profit Sharing"? Ia adalah dimana keuntungan syarikat dikongsi bersama dengan ahli. Jika syarikat untung banyak maka ahli juga akan untung banyak terhad kepada 10% (maksima) dan jika syarikat untung sedikit maka ahli juga akan untung sedikit atau tiada langsung., 0% (paling rendah).

Adakah anda rugi jika dapat 3%? Tiada kerugian yang berlaku kerana jumlah asterios anda masih bertambah dan masih menerima duit bonus.

Adalah minggu depan % akan naik? Ya ada kemungkinan jika tiada lagi masalah dengan server/web baru dan ramai yang akan upgrade atau beli produk/services/asterios.

Dengan, bonus mingguan yang tidak tetap dan penurunan pada minggu ini diharap dapat memberikan kefahaman kepada ahli apa itu perkongsian keuntungan (profit sharing) yang sebenar.

Sila rujuk blog ini untuk maklumat terkini. Terimakasih.

p/s: Ahli yang upgrade sebelum website baru, sila cancel subscription anda di Alertpay dan kemudian upgrade semula sebelum due date. Panduan dibawah "post" ini.


Wednesday, February 16, 2011


Bayaran Bulanan Tetapi Asterios Tak Dapat..

Alert!. Satu lagi masalah yang belum selesai, akaun Alertpay sudah automatik bayar bulanan tetapi asterios tidak dapat dalam akaun CA. Subscription due date juga tidak berubah dan upline tidak dapat komisen tajaan. Saya sudah maklumkan kepada Admin CA.

Perhatian: Ini hanya untuk ahli yang upgrade sebelum website baru dilancarkan....

Contoh jika next renewal date ialah 20hb Feb 2011, sila cancel subscription dan upgrade semula pada atau sebelum 19hb Feb atau bila status anda di web CA "in-active".


Jika tidak anda tidak akan dapat asterios (20 untuk gold, 10 untuk silver) dan upline anda tidak akan dapat referral commission.

Jika akaun CA "in-active", anda tidak akan dapat apa-apa bonus/komisen.

Note: Jika tidak dapat login akaun CA, sila cuba semula nanti dan pastikan anda upgrade semula sebelum hari khamis (server time), jika tidak anda tidak akan dapat bonus mingguan

## SILA BERITAHU DOWNLINE ANDA

*** Panduan Cancel Subscription/Hentikan Langganan/Upgrade semula melalui Alertpay***
#1. Login Alertpay.com
#2. Lihat "Subscription Payment to asteriacorp@gmail.com dan klik completed. Jika tidak jumpa, klik History/All Activity
#3. Sebaris dgn Transaction Type, klik "View subscription details"
#4. Lihat dan klik button "Cancel Subscription" warna oren.
#5. Login Club-Asteria.com
#6. Upgrade membership semula.. (jangan risau, asterios tidak akan reset)

Sesiapa yang sudah buat bayaran bulanan tetapi tidak dapat asterios atau upline tidak dapat komisen, sila contact support (submit ticket) melalui link ini http://helpdesk.club-asteria.us/index.php

Ini contoh message ke Support.

Diri sendiri.
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Asterios not updated
Message: "I paid for monthly subscription on DATE (letak tarikh bayar) with Alertpay (letak email AP anda disini) but my account not updated with 20 asterios. Here is the receipt of payment"


Payment Details
Date: February 16, 2011 11:11:27 PM
Reference Number: 13AAB-6DAFD-838A2
Amount Paid: $19.95 USD
Next Payment Date: 3/16/2011

(sila copypaste resit yang sebenar seperti diatas. Ini hanya contoh)

Penaja/Upline
Help Topic: Monthly Membership fee
Subject: Referral Commission not updated
Message: 
'My referral (Letak Nama downline dan Member ID) paid for monthly subscription on 
DATE (letak tarikh bayar) with Alertpay (letak email AP anda) but my account not updated with referral commission."

Contoh.. 'My referral, Ali bin Abu, ID#888888 paid for monthly subscription on 16/2/2011 with Alertpay (myalertpay@gmail.com) but my account not updated with referral commission

Jika anda ada ramai referral yang sudah bayar tetapi tidak dapat komisen, sila sertakan senarai

Contoh..
My referral, Ali bin Abu, ID#888888 paid for monthly subscription on 16/2/2011 with Alertpay (myalertpay@gmail.com) but my account not updated with referral commission

My referral, Tan Ah Chong, ID#888666 paid for monthly subscription on 18/2/2011 with Alertpay (hisalertpay@gmail.com) but my account not updated with referral commission

My referral, John Labu, ID#666666 paid for monthly subscription on 19/2/2011 with Alertpay (johnalertpay@gmail.com) but my account not updated with referral commission


Berita Baik - Website CA sudah laju

Dimaklumkan website Club-Asteria sudah boleh dicapai dan dibuka dengan laju, tahniah kepada Club-Asteria. Sehubungan dengan itu, anda disyorkan membaca semua berita "news" dan edit profile termasuk upload gambar anda. Anda tidak perlu upload salinan kad pengenalan.

Sila biasakan diri dengan dengan fungsi-fungsi di "back office" atau member area kerana apa yang anda lihat tidak lagi sama dengan sebelum ini. Luangkan masa anda untuk mengkaji dan memahirkan dengan fungsi tersebut termasuk produk yang diberikan.

Apa yang jelas ialah semua proses upgrading membership dan purchases asterios termasuk menjadi Network Director sudah automatik dimana ganjaran asterios akan diberikan dengan segera. Sekiranya asterios tidak diterima, sila tunggu sebentar untuk ia dikemaskini.

Belian minimum asterios untuk mendapatkan matching bonus ialah $250 sekali bayar. Belian dalam pecahan yang kecil seperti $100+$150 tidak layak untuk mendapat matching bonus.

Permohonan untuk menjadi Network Director (ND) juga sudah jelas dinyatakan. Anda mesti membuat bayaran sekali gus, tiada lagi pecahan bayaran seperti sebelum ini. Anda disyorkan untuk membuat deposit ke akaun Alertpay, CashX atau Towah sebelum membuat permohonan untuk menjadi ND.

Untuk makluman, bonus ND (GVR) masih belum dikemaskini. Begitu juga maklumat My Referral masih lagi 1 level dan Global Volume Report juga belum ada. Maklumat terkini akan diumumkan di blog ini. Sila beritahu downline anda mengenai blog ini supaya mereka mendapat maklumat terkini.

Nota: Club-Asteria adalah Referral Program with Profit Sharing BUKAN Profit Sharing with Referral Program. Ada beza tu.. ini penting sebab CA bukan semata-mata profit sharing dan bukan pelaburan. Tiada unsur pelaburan disini.

ALERT ! Satu lagi problem yang belum selesai.. akaun Alertpay sudah automatik bayar bulanan tetapi asterios tak masuk dalam CA, Subcription Due Date juga tidak berubah dan upline tidak dapat komisen tajaan.. Saya sudah maklumkan pada Admin CA

Jadi.. saya syorkan... sesiapa yang sudah hampir sampai due date bayar bulanan.. sila CANCEL SUBSCRIPTION dalam AP dan upgrade semula


Tuesday, February 15, 2011


Server CA Masih Slow, Harap Bersabar

Tahniah kepada Club-Asteria sebab berikan website berwajah baru yang lebih menarik dan lebih maklumat.. lebih banyak info akan dimasukkan nanti

Walaubagaimanapun, server CA masih lagi slow dan tidak boleh dibuka oleh sebahagian ahli CA. Pihak admin sedar perkara tersebut dan berikan masa pada bahagian teknikal untuk menyelesaikan masalah.

Beberapa masalah yang saya kemukakan kepada admin telah pun diselesaikan seperti

- Url/link referral lama dan yang baru kedua-duanya berfungsi (tiada masalah sekarang)
- Nama penaja juga sudah ada (referred by)

Saya sentiasa berhubung dengan pihak Admin, sila berikan blog ini kepada downline anda supaya dapat maklumat terkini.

Terima kasih atas sokongan dan kesabaran anda.



Monday, February 14, 2011



Website Baru CA "Live" & Link Referral berubah

Website baru CA sudah berfungsi, sila update referral link anda kerana ia sudah bertukar..

Link asal
http://club-asteria.com/index?refid=memberID
Link baru
http://club-asteria.com/member/register?refid=memberID

Juga banner yang lama
http://club-asteria.com/public//affiliate-banner-images/250x250.jpg
Yang Baru
https://club-asteria.com/modules/myaccount/img/250x250.jpg

Sila update website/blog promosi anda...

Juga sila lengkapkan profile anda di "back-office" atau Edit Profile
Login -> Account -> Edit Profile

Termasuk upload "scan IC/Kad pengenalan" di Upload MyPhoto.

Jangan lupa untuk klik/baca News yang "blinking" tu...

Kegagalan update profile dan baca news akan menyebabkan anda tidak menerima bonus mingguan/tajaan termasuk juga sesiapa yang gagal membuat bayaran bulanan (langganan)

Server masih slow, harap bersabar...

Maklumat lanjut akan diberitahu...


Friday, February 11, 2011

TERKINI - SERVER UNDER MAINTENANCE



Sila ambil perhatian !!

Prosess pemindahan secara besar-besaran sedang dijalankan.. Untuk progress terkini sila baca melalui link ini http://www.cumada.com/index.php?ref=NEWS.asteria

Sila bertenang dan bersabar, berikan masa untuk pihak syarikat menjalankan kerja pemindahan dan upgrading ke website baru.

Walaupun website kekadang masih boleh login tetapi proses upgrading diteruskan sehingga isnin/selasa ini.

Nota: Bonus minggu ini 6.48%



Thursday, February 10, 2011

Info terkini Website Baru


Sila baca info terkini (news) di website Club-Asteria. Berikut adalah ringkasan..

Pelancaran website baru club-asteria ditangguh sehingga hari Isnin kerana 
memberi laluan kepada pemberian bonus hari ni dan cashout. Proses 
upgrading melibatkan lebih 120,000 akaun ahli dan server baru boleh 
menampung sehingga 1 juta ahli.

Antara ciri-ciri automatik terbaru website nanti ialah .
·                     Bayaran langganan melalui Alertpay, Paypal, SolidTrustPay, CashX dan yang terbaru Towah (akan diumumkan kemudian)
·                     Ganjaran keahlian 10 asterios untuk ahli silver dan 20 asterios untuk ahli Gold.
·                     Komisen tajaan $4.50 untuk upline silver dan $9 untuk upline gold
·                     Belian program, produk, servis dan asterios
·                     10% komisen tunai kepada upline dimana ahli beli program, produk, servis dan asterios
·                     Network Director boleh upload gambar dan testimoni dari "back-office"
Berikut adalah perkara PENTING
·                     Rekod transaksi cash & asterios dari sistem lama tidak akan dipindahkan ke sistem baru. Anda akan diberikan link ke rekod transaksi tersebut untuk beberapa bulan bagi tujuan menyalin data ke komputer sendiri untuk rujukan dikemudian hari
·                     Anda mesti melengkapkan profile di "back office"
·                     Semua warganegara US dan yang tinggal di US yang mendapat pendapatan/komisen club-asteria melebihi $600 setahun diminta mengisi borang khas dari kerajaan US. Kegagalan menyebabkan cashout tidak dibenarkan.
·                     Anda diingatkan mesti membaca "news" untuk layak mendapatkan bonus mingguan dan komisen.
·                     Adalah PENTING sistem baru akan mengenalpasti ahli yang tidak membuat bayaran bulanan (langganan) dan menukar status ke FREE dimana anda tidak layak menerima sebarang komisen atau bonus mingguan. Adalah menjadi tanggungjawab anda untuk sentiasa membayar langganan bulanan (monthly subscription)
·                     SolidTrustPay tidak lagi akan digunakan sebagai agen pembayar sehingga hujung bulan Februari. Anda diminta menggunakan agen pembayar yang lain.
Manafaat (benefits) tambahan.. Anda tentu sudah maklum Club-Asteria ada memperkenalkan 3 produk eksklusif iaitu
·                     e-commerce solution: www.asteria-pro.com
·                     lead capture/email marketing portal: www.asteriastar.com
·                     Entrepreneurial education series: www.clubasteriaeducation.com
E-commerce solution dan Entrepreneurial education series adalah 2 produk 
yang amat bernilai yang diberikan PERCUMA kepada semua ahli GOLD. 
AsteriaStar  adalah PERCUMA kepada Network Director sahaja. Juga boleh 
dilanggan dengan bayaran $99 sebulan atau $250 untuk 90 hari.

Harap Maklum. Maklum lanjut sila baca "News"


Website Upgrade Sabtu/Ahad ni


Website Upgrading ditangguhkan pada hari sabtu atau ahad ini untuk beri 
laluan kepada bayaran bonus esok khamis (jumaat waktu Malaysia). Ini untuk 
memasti kan tiada gangguan dalam pemberian bonus minggu ini. Disyorkan 
tangguh dulu untuk upgrade/belian asterios pada hari sabtu/ahad ini sehingga 
website baru siap sepenuhnya.. Harap Maklum



Monday, February 7, 2011

Berita Menarik - Pelancaran Web Baru Minggu ini


Seperti yang anda sedia maklum melalui "news" di web club-asteria dan juga 
blog ini, website baru Club-Asteria akan dilancarkan pada rabu/khamis ini. 
Sehubungan dengan itu, semasa proses pemindahan data dan upgrading, 
anda akan dapat melihat website baru tetapi tidak boleh login atau membuat 
pendaftaran. Dijangka boleh digunakan pada hari Jumaat.

Perkembangan lanjut semasa proses "upgrading" ini boleh diikuti melaluihttp://www.cumada.com/index.php?ref=NEWS.asteria

Club-Asteria mengorak langkah kehadapan dengan memperkenalkan produk 
bercirikan "e-commerce" yang canggih. Sila lihat Video E-Commerce 



Friday, February 4, 2011


Website Upgrade


Club-Asteria dalam proses memindahkan data ke website baru sekarang 
sehingga minggu depan dan dijangka "live" pada hari Rabu (hari khamis disini). 
Buat masa ini link "My Referral" dan "Program Identifier" ditiadakan semasa 
proses pemindahan data dan akan kembali berfungsi selepas website baru 
"live".

Club-Asteria juga akan mengkaji semula produk dan program yang sediaada. 
Nantikan pengumuman menarik dari Club-Asteria dalam masa beberapa hari 
lagi.



Tuesday, February 1, 2011


Alamat Pejabat Club-Asteria di Hong Kong


HONG KONG HEADQUARTERS ADDRESS



Asteria Holdings Limited (Hong Kong)
Suite 1005
Albion Plaza


2-6 Granville Road
Tsimshatsui, Kowloon
Hong Kong
Fax: 1-703-832-0772
Email: info@club-asteria.com


itu adalah alamat terkini Club-Asteria International Headquarter...
Club-Asteria semakin mantap.!!

Monday, January 31, 2011

Polisi Baru Club-Asteria (Penting)

Sila login club-asteria dan baca berita terkini mengenai Polisi Baru.

Secara umumnya tujuan Club-Asteria ialah membantu setiap ahli mendapat 
pendapatan tambahan supaya boleh menyara kehidupan keluarga tersayang 
disamping membantu mereka yang memerlukan. Dan yang keduanya ialah 
untuk memaksimakan keuntungan dan memastikan dapat membelanjakan
nya secara berhemah untuk membantu mereka yang menghadapi musibah 
atau bencana diseluruh dunia.

Setiap minggu, keuntungan syarikat bergantung kepada hasil jualan dan belian produk/perkhidmatan oleh ahli Club-Asteria. Setiap ahli harus memahami 
bonus mingguan yang diterima ditentukan oleh hasil keuntungan yang di
perolehi. Oleh itu, lebih banyak usaha kita bersama memajukan Club 
- Asteria maka lebih tinggi keuntungan yang akan dikongsi bersama.

Maka itu, polisi akan datang akan memberikan lebih bonus kepada mereka 
yang berusaha keras dan menyumbang untuk kejayaan syarikat.

Juga dimaklumkan "Matching Bonus" terus mendapat sambutan dan promosi 
ini akan diteruskan untuk sepanjang bulan Feb 2011 dan terhad kepada 
3000 asterios setiap ahli. Untuk bulan Mac 2011, akan diberitahu nanti.

Juga berlaku perubahan polisi besar pada Network Director (ND) dimana setiap 
ND akan menerima maksima $10,000 sebulan untuk satu ND leg dan jumlah 
\ besar maksima ialah $25,000 sebulan. Dengan cara ini, lebih banyak duit (fund) akan 
dikongsi dengan ahli Club-Asteria dan juga dapat membantu mereka yang 
memerlukan.

No comments:

Post a Comment